J'vlar va söta! :ooo

hejhej, jag mejlade hon med morganhästen och ponnyn igår och frågade om hon kunde mejla bilder,
shit så söta dom är! :o
här kommer bilder på dom! :)
här är ponnyn som jag ville bli medryttare på, jag vet inte vad den heter men det var en ungponny och var 5 år.
Det var en blandras mellan arab och welsh mountain :) så himla sööt!!
Gissa vem som har bytt bakgrundbild på datorn? :')

Och det här är morganhästen som Isabelle skulle bli medryttare på om vi fick bli medryttare på dom!
Jätte söt den med! Jag är ganska så svag för svarta hästar :3 hahah, älskar dom!
Fick reda på att den hette Chappo :)
Men ponnyn har redan en speciell plats i mitt hjärta x) HAHA
aja, bloggar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0