Julshowen igår då! :D

Hej, vill bara säga att Julshowen gick JÄTTEBRA! :D Jag tappa inte bort mig när jag sjöng eller någonting. Allt gick super. Hela showen gick super. Det var 2 shower igår. På den sista så var min mamma där :) Och min kompis Louise och sen fick man reda på att My och Wilma från min gamla klass var också där! Jag fick välidgt många kramar av alla och alla bah: Gud va bra du var!
HAHAHAHAHAHAH det låter som jag skryter, jag försöker verkligen inte skryta! ;)
Men det var verkligen jättekul! Jag hoppas att det lät bra när jag sjöng... jag ska försöka ta reda på var dom lägger ut videon på julshowen satt jag kan lägga in den på bloggen ;) men nu måste jag klä på mig för jag ska till bussen om typ en timme.
haha, mobba inte bilden. Den är inte världens finaste direkt. Ville bara visa
hur jag såg ut igår som Veronica Maggio med peruken på.
här är kläderna jag hade på mig på julshowen :)
glad chey efter att man kommit hem efter en sjukt kul kväll med MM ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0