Jul loooooooooooooooooooooooov :D

Idag var jag i skolan i en timme sen gick jag hem och nu är det jul lov :)
Det ska väll typ inte hända nått speciellt imorrn. Ta det lungt och sova ;) Aa idag ska jag till BRS sista gången sen slutar ja på ridskolan ... skönt :D jag ska satsa på medryttarhäst ist :) Och sen efter det ska jag till Lillan och rida ett dressyr program om det inte är lektion där. Och på torsdag ska jag till doktorn igen :( Den här gången ska jag ta massa prover och sånt :( inte roligt :( Sen ska jag och mamma handla massa saker och packa sen kl. 8.00 på fredag åker vi till Grönö :D
Saknar dej Bläsir :) Om tre dagar rider vi över ängar och om snön håller sej så åker jag skidor efter dej :D Ska bli SÅ kul !! LÄNGTAR !!

Den inringade hästen är Bläsir :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0