JÄTTE rolig dag med Sara o Petra!

hejhej! Har två UNDERBARA saker att berätta och en asdålig :( :D
Vi börjar med dom bra sakerna, Isabelle berättade just för mig att jag och hon ska provrida en c-ponny och en häst! :D Ponnyn vet ja inte va den heter men den va 5 år och jättesnäll,
längtar jättemycket! :D Och den andra bra saken var att dagen idag blev sjukt lyckad! Var med två åttor, Sara o Petra, sjukt roliga brudar! Vi gick runt lite i stan o flummade. Sen så kom vi typ till kungens slott. Och där fanns det såna där vakter som inte pratar eller rör sig. Och vi råka gå för nära en så han ba sträckte ut handen mot oss o bah: HALT!
hhahahahahahahah, garva seriöst ihjäl mig! :o Så vi har bara hängt lite där o på tåget så startade Petra gamlingarnas krig! Hon prata för högt så då sa en gamling till henne, då höll två till med o bah: Ja, dämpa dig!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Men aa, så de va en sjukt rolig dag :)
Sen så den dåliga grejen var att jag hittade ett par sjukt snygga vantar men jag hade inte råd D: böhöhöhöhöhö! :(
En tyst minut för mina vantar som inte fick följa med hem till mig :(
bloggar mer senare för just nu har ja inge mer att säga, herrå!
muppiast eller vad? xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0