Jag har glömt några dagar...

hehe, hej :) jag la ju ut att jag skulle göra den där 30 dagars grejen. Och nu tänker jag faktiskt göra den!
Jag har redan gort 1:an så nu så ska jag komma ikapp:
Dag 2 - När och varför började jag rida?:
Jag har ridit i princip hela mitt liv. Men jag började på ridskola när jag var 8-9 år. Jag började rida för att jag tyckte att hästar var så söta djur. Men jag var faktiskt lite rädd för dom! :o haha så jag vet egentligen inte varför jag började rida. Jag tjatade på mamma och pappa ett helt år innan jag fick börja på ridskola. Och jag vet inte ens varför jag ville börja xd haha. Men det var ju bra att jag börja. Jag ÄLSKAR att vara i stallet, ta hand om hästar och rida.
Dag 3 - Det här behöver jag träna mer på:
Det är ganska så mycket saker men om jag ska välja två så är det min hoppsits och att jag lutar mig framåt alldeles för mycket när jag rider.
Dag 4 - Det här är jag bra på:
Ja... det är alltid svårt att komma på något man är bra på men om jag måste så är det nog att vara stilla i handen när jag rider, jag är väldigt följdsam med don. Eller att jag trampar ner med hälarna så mycket. Ägaren till Börkur hade tjatat på mig om det i nästan ett år och se nu, jag tänker inte ens på hälarna! xd Det är bara naturligt.
Dag 5 - Favoritbilder jag tagit:
Jag har tyvärr inte dom på den här datorn men när jag kommer hem idag så lovar jag att jag ska visa dom!
Dag 6 - Alla hästar i stallet:
Jag vet inte riktigt vad dom menar med den där frågan men jag kan väl bara säga vad dom heter :)
Först så är det ju Börkur, sedan är det Jorúnn som Åsa också äger. Fáni, Fylkir, Bengan, Urano och en till som jag inte vet vad den heter :)

Ja då är jag nog ikapp! :) bloggar mer senare, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0