Inte bloggat...

hejhej, sorry för att jag inte bloggat men det var ju julafton och då ville jag bara mysa med släkten och familjen ;) Men kan berätta lite om julafton!
Jag gick upp 7 och typ åt och bytte om till ridgrejer, drog ut till stallet och mockade och sånt. Sedan så började alla andra i stallet dropa in. För vi skulle nämligen rida julaftonsritt! xd haha :) Det gör vi varje år på julafton och när vi kommer tillbaks till stallet så dricker vi varmchoklad med grädde! ♥ hur mysigt som helst!
Så det gjorde jag på morgonen, klockan 11 kom min familj och hämtade mig och så åkte vi till min farmor och farfar och myste där!
Fick ganska mycket julklappar! bortskämd unge... :s hahah! nej men man är väl inte bortskämd om man får mycket saker OCH är snäll? ;)
Aja, sen åkte vi till mormor och morfar och myste där också! Fick ett par ridbyxor, rutiga som jag hade önskat :D hihi. Kommer ett inlägg efter det här som kommer heta: Det här fick jag i julklapp ♥
Så håll utkik efter det! :D herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0