in the school ;)

tjena, just nu så sitter jag i skolan och är sjukt irriterad på mig själv. I min skola så får man komma lite tidigare på morgonen och äta frukost där, och det var det jag och min tvillingbror och hans kompis skulle göra. Så visade det sig att jag hade glömt min tia. (för det kostar tio kronor) så nu är dom lite vaksamma över mig dom som jobbar där för dom tror inte riktigt på att jag ska ge dom en tia imorgon istället. och så kom jag på att jag har glömt min nyckelknippa. och på den så har jag hemnyckel, skåpnyckel, alla dom nycklarna jag behöver varje dag. suck!
åh va jobbig en dag kan vara -.- aja. får försöka överleva den ändå.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0