Imorgon smäller det! :D

hejhej, just nu så sitter jag med Maja i min säng och typ "spelar data" som hon kallar det :D hihi
Kan nästan bara tänka på imorgon. Går inte att tänka på något annat xd haha, seriöst ♥
Izabell och hennes mamma kommer o hämtar mig klockan 11 så det ät najjs. Ska ta med kameran så att ni äntligen får se lite bilder på Jass men också Kenta! :D Och då kan jag göra en ny design också! :D ♥
Sköönt! För jag börjar tröttna asmycket på blogg.se's design, asså den vi har nu. Tror ja bloggar mer ikväll annars så bloggar jag nog före att vi åker till Jass och Kenta! Puss på er och ha en jätte härlig och mysig nyårsafton!
Happy new year :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0