I morgon åker jag :D

HejHej alla härliga blogg läsare ! :)
Idag har jag packat, vart hos doktorn. Och snart ska jag handla massa saker, städa och sen på kvällen ska jag och några släktingar och min mamma fira jul eftersoom att jag och mamma åker till Grönö gård imorgon (kl.8 på morgonen) och kommer hem jätte sent på söndag kväll. Så det här blir mitt sista inlägg för mej för den här veckan för jag tror inte att jag kommer hinna blogga någon mer gång idag och sen ska vi inte ha med oss nån data till Grönö. Men Lova kommer säkert blogga mera ;) Så jag vill hälsa er alla en riktigt god jul :) Hoppas ni får trevligt med familj, vänner, släktingar mm.
Här är Ammiis häst Isan. så jävla skön häst :P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hoppas att ni får det bra på Grönö!

God jul på dig också :D



sv. Förlåt att det tagit sådan lång tid för mig att svara!

Japp, jag har stått för hela designen, med "lite" hjälp från Designadinblogg.se (utan blogginläggen därifrån hade jag inte klarat av att sätta ihop den) :)

2011-12-22 @ 11:40:38
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0