Hemma hos farmor o farfar! :)

hejhej, just nu så är jag hos min farmor och farfar. Eftersom alla MM:are är lediga idag för att vi kom hem typ 11 på kvällen igår pågrund av julshowen så fick vi en ledig dag. Man kan säga en extra helgdag! :D hahah
Så det är skönt... Tog bussen som gick kvart i 11 till farmor o farfar så mötte farmor mig där
och skjutsade hem mig till dom.
Jag tror att jag ska kolla film på datan nu och mysa lite... det har varit så stressigt dom senaste veckorna. Massor med prov och massor med träningar till showen. Vi var i skolan på söndagar till och med för att träna! :o haha.
Men det var värt det ♥ allt är värt för MM.
Men vi hörs senare. herrå!

i höstas med ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0