HELLO EVERYBODY!

hej! Sitter utanför aulan och väntar på att klockan ska bli 9 för då så får jag gå in i aulan och kolla på 8: ornas luciatåg. Just nu sär det en JÄTTEDUKTIG tjej som sjunger Tänd ett ljus och låt det brinna eller vad den heter ;) sjukt duktig!
Jag har suttit här från typ 07.47 eller nåt :p hahahahah. Och jag börjar egentligen 09.35! Men det var bara för jag orkade inte gå till skolan och pappa skulle åkt då så då skjutsade han upp mig :) hahah
Tror det blir en rätt så chill dag i skolan idag, skönt ! Först så ska jag kolla på luciatåget, sen så är det spanska och där skulle vi typ fika? Mysigt värre! Sen så är det lunch och efter lunch har vi inga lektioner för vi har julshow då!
Sen imorgon på onsdag så kommer det bli likadant, efter lunch så har vi inga lektioner för vi har julshow, sen på torsdag så får vi gå hem efter lunch och sedan komma tillbaka för vi ska ha julshow på kvällen då! ;)
herrå!
sjukt fina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0