HAHAHAH, saknarej redan bell :(

hej... sitter i mitt rum och ska egentligen städa huset men tog en liten bloggpaus! ;)
Haha, man får ju 300 kronor för att man städar huset så... vem säger nej till det? Inte jag! :D hihihi
Saknar dig Isabelle! bara så du vet det när du kommer hem och läser alla inlägg jag gjort så ser du att jag faktiskt saknat dig! :D hahahahah
Men ska väl fortsätta med städningen, mamma ska åka till Hööks idag och handla julklappar! :D
Man kan ju säga att jag nästan ringat in hela katalogen? xd HAHAHAHAH, nej men jag önskade bara mig från Hööks ett par skinnvantar (jättesköna på vintern!), ridbyxor (som jag kommer få av mormor och morfar för dom sa till mamma att hon får köpa dom åt dom så att dom kan ge mig dom för dom bor förlångt ifrån Hööks... HAHAH, DET BLEV VÄLDIGT MYCKET "dom" :D hahahahah), men iaf så har jag också önskat mig ett brunt schabrak med matchande luva, ett par ridstövlar, ska ha dom mest när jag tävlar men också när jag rider ibland.. och så har jag säkert önskat mig något mer ur katalogen men jag kommer inte på det just nu ;) men bloggar mer senare!
söta börkur sommaren 2010, vi hade precis fått in han i trailern och skulle åka
till ridlägret, det var minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0