Godnatt världen! :)

hejhej, ska bara göra ett litet inlägg innan jag går och lägger mig... Idag så har jag inte alls gjort så mycket, vaknade vid 9 tiden, åt frukost, åkte ut till stallet vid 10. Fixade Börkur och red ut med Åsa och Marie som jag berättade om i ett tidigare inlägg. Supermysigt! ♥
Sen så kom ju Maja och Nicke så maja fick rida lite på börkur så ledde jag han :) kulkul! xd
Sen så kom jag hem och sen dess så har jag bara varit hemma och myst med familjen! ♥
:) Vad har ni gjort idag? :)

Imorgon blire att åka med skolan till gamla stan och kolla på deras julmarknad! :D Börjar 10 ;) haha
Och på tisdag börjar det efterlängtade jullovet! :D ♥♥♥♥♥
Och på tisdag så ska jag även ha avslutningsridning tror jag. Bettan (min ridlärare) sa något om det så jag tror det är på tisdag, vi skulle ha lite lekar. Hoppas man får rida barbacka! :D hahah. Något jag verkligen älskar är
barbacka hoppning! så sjukt kul! Men aja, juste! Nu när jag ändå håller på så tänkte jag besvara en kommentar som föll in här på bloggen! (Personen var Anonym så jag kunde inte svara på dens blogg om den hade någon)
Svar; Jag tog bort inlägget, av en privat anledning. Jag hade inte behövt ta bort det så jag vet inte riktigt varför jag gjorde det men jag kände att det var ett onödigt inlägg :p hahah, varför undrar du? :) kram på dig!
Hoppas ni orkat läsa allt :p hahah
godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0