godnatt bästa folket !

hejhej, tänkte bara säga godnatt och att jag hade sjukt kul hos Börkur idag! Isabelle följde med. Jag har alltid kul med henne ♥ Annars så har jag typ tråkigt hos Börkur o.o
Jag red barbacka på Börkur idag så fick jag värsta knasiga ideén om att vi skulle rida tillsammans, så de va bara att släpa upp Isabelle på Börkurs rygg oxå så red vi och höll på! Isabelle skrek typ hela tiden och vi skrattade så mycket att vi nästan ramla av! Eller, isabelle ramlade faktiskt av eller inte riktigt ramlade då men tog gled ner från Börkurs rygg xd hahahahahahahah hon höll i mig skithårt och bah: "jag släpper inte, jag släpper inte!" men sen släppte hon :') hahah, jag var påväg att ramla av flera gånger men gjorde aldrig det ^^ jag har jättebra balans har jättemånga sagt som sett när jag rider :)) hahah, ville inte skryta, ville bara påpeka det! ;) Föresten så har jag aldrig ramlat av någon gång i alla mina år som hästtjej!
aja, såg att isabelle hade gjort ett inlägg. Ja vi kan göra något imorgon! :D skulle va jättekul ♥
cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0