Fel på blogg.se

hej, om ni försökte gå in på våran blogg igår så märkte ni säkert att det inte gick, det var många som inte kunde komma in på sina bloggar igår men det verkar vara fixat eftersom jag kunde gå in och kolla på våran blogg alldeles nyss! Det har hänt en gång förut också att det inte gick att gå in på våran blogg kommer jag ihåg. Men aja, det fungerar nu i alla fall! ;)
Idag så ska jag vara med isabelle efter skolan, först så går vi hem till mig där jag byter om till ridkläder, sen går vi hem till henne och gör något (säkert håller på med datorerna xd hahah) medan vi väntar på att det ska bli dags att åka till stallet. Då kommer hennes morfar och kör oss dit c:
Jag sist på att välja ponny men hoppas ju alltid på Grynet eller Symfonie! ♥
aja, nu ska väl jag gå ner och äta frukost. See ya!

Kommentarer
Postat av: Diana

hej lova! :) det är cheap monday jeans och dem finns väl lite överallt på internet shopping sidor eller i butiker, det är bara att googla! kram

2011-12-06 @ 08:10:44
URL: http://chailattte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0