...

Jag vet att du inte kan läsa det här, men jag känner att jag bara behöver skriva av mig min sorg... den tar död på mig. Jag vet att jag inte kommer att släppa taget om dig helt. Jag kommer fortfarande träffa dig. Men tanken på att jag har en ny medryttarhäst när jag ser på dig, den smärtar mig. Det gör så ont att veta att jag kommer svika dig.
Du har aldrig svikt mig. Inte någon gång.
Det skulle ju bli du och jag förevigt, var det inte så jag sa?
Du är den bästa läromästaren man kan få, och jag är så glad. Så himla glad, att det var just dig som jag red i fyra, snart fem år. Så himla glad att det är just dig, som jag har otroligt roliga och vackra minnen med ♥
Du är min älskade nallebjörn, mitt ögongodis, mitt hjärta. Och du kommer alltid finnas inom mig.
Nu är det dags att jag överlåter mamma att ta hand om dig. Det kommer gå jättebra! Såklart kommer jag och hälsar på dig ibland! haha, jag tror att jag kommer följa med mamma varenda gång hon ska till dig! xd
Så mycket älskar jag dig. Och så mycket vill jag inte släppa dig ur mitt liv. Om du var en tårdroppe skulle jag aldrig gråta, för jag vill inte släppa taget om mitt liv. Du ÄR mitt liv. så är det. Du kanske bara måste dela lite av mitt liv till Jass nu :s
Jag älskar dig Börkur, och kommer alltid att göra det. Tack för dom här åren som gått. ♥

Kommentarer
Postat av: Izabell

Allt kommer gå JÄTTE bra och du kommer kunna hälsa på han när du vill :D

2011-12-30 @ 12:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0