Du får inte vara sjuk :(

hej... var typ jätteglad för 2 min sen, nu är jag faktiskt ganska nere :/ Jag läste bloggen och såg att isabelle var sjuk... jag bah neeeeej ! :( hahah. Det är Isabelle som gör att jag orkar typ skolan xd Men aja. Hon är säkert frisk imorgon! :D
I början av inlägget sa jag ju att jag var typ asglad innan jag såg isabelles inlägg, och det berodde på att min svenska lärare sa att vi inte ska ha matte efter hennes lektion utan vi har henne istället på matten också. Och jag älskar svenska och hatar matte så då blev jag helt överlycklig! :D ♥♥
aja. Vet att jag byter helt samtalsämne nu men who cares?
I alla fall, jag tror jag håller på att längta ihjäl mig till Indigo kommer hem! :( Fast det bara är 13 dagar kvar nu...
En sak som gnager i mitt huvud hela tiden är att det är en annan tjej som också har provridit Chappo. Och hon var äldre än oss så hon kanske är bättre än oss? Och ägaren sa att om hon och hennes kompis är bättre än oss så får dom bli medryttare. :/ Men vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa! Håll tummarna för oss! :D

bara för att jag tycker dom passar så bra ihop ;) ♥

Och en sak som jag vill säga till dig Bell: Krya bästis ♥
herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0