Drar ut till stallet nu!

Hej, drar ut till börkur snart. Bussen går 12.47 men det tar lite tid att klä på sig och gå till bussen och så ;)
Jag vet att jag har blivit medryttare på Jesslight men jag ska fortsätta på börkur också i typ 1 eller 2 veckor för att se att Jass (Jesslight) var verkligen bra. För om han inte var det så kan jag fortsätta på börkur ju! Men jag kommer säkert älska jass så det blir inga problem! :) Och om jag slutar på börkur så sa mamma att hon vill börja på han ju och idag så sa hon att eftersom jag rider 2 dagar i veckan nu på Börkur så kan jag rida han på torsdagar och hon på söndagar! :D Så då behöver jag typ inte sluta. Fast då blir han mammas medryttarhäst bara att jag hjälper till lite ;)
fett bra! Men nu måste jag klä på mig och sånt. Bloggar mer när jag kommer hem, hejdå!
bilden är tagen igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0