Detta fält måste fyllas i

Hej alla rooliga :p
Idag händer typ inget, jag och syrran skulle ha hittat på nånting men hon är sjuk så det går inte :( Krya säger jag bara...
Aja då eftersom att hon är sjuk får jag vara forever alone idag (IGEN) ... Men sen ikväll ska jag till Lillan och då ska Lova följa med :D Jag var hos henne igår men då red jag inte för det blev ganska sent så idag ska jag rida. Kanske blir ett dressyrprogram om det inte är lektion ;)
Det är typ det som händer idag, sen imorgon ska jag klippa mej, kanske blir en lugg, vem vet ;) HAHA jag KANSKE ska fixa lugg :P ni kan ju kommentera vad ni tycker om ni vill ;)
Aja längtar tills nästa vecka för då kommer Ella hit och ska vara här :D SAKNAR DEJ !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0