Det här fick jag i julklapp... ♥

Det här fick jag i julklapp i hästväg:
- Rutiga ridbyxor (dom red jag med idag, super sköna!)
- Vita tävlingsridbyxor
- 2 par rosa ridstrumpor :p HAHA, fick det av min farbror xd
- Typ rutiga ridstrumpor
- Ett par UR sköna vinter-ridvantar! Seriöst, red med dom idag, jag är helt kär i dom! :p
- Ett pannband med blingbling på ;) hahah
- Ett brunt schabrak + en matchande luva:

dålig bild på grund av att jag fotade med datorkameran men jag orkade inte ta fram systemkameran... xd
- schaps. (vet inte hur det stavas...) fast typ lite finare än schaps om man säger så.. det är äkta skinn :D hihi. Dom red jag också med idag, gud så fina och bra dom är! Men dom är jättesvåra att få på sig xd
- Jag tror det var allt men jag fick också ett dressyrspö av min farbror som jag red med idag. Jag lämnade det kvar i stallet, därav att det inte är med på bilden... :) haha


Vanliga julklappar (inte rid/häst saker):
- hahah, ett par ljus rosa tofflor, jag lånar alltid mammas gråa såna där så då fick jag egna :p thihi
- 500 kr av farmor och farfar, ja e rik ;) HAHA
- En Apple Magic Trackpad. Fick den av min farbror, egentligen är den till stationära macbooks, och jag har bara bärbara så vet inte egentligen varför jag behöver den men den är cool! ;) tack Ola!
- En typ almanacka fast med klossar, riktigt cool tycker jag. Jag önskade mig en sån av farmor och farfar och så fick jag den! Jey! haha xd
- Trosor :s hehe
- 3 bert böcker, älskar dom böckerna! haha :D Men asså jag fick inte dom utan min stora kusin Kim, som är 15 år nu ville typ inte ha dom så då tog jag dom, thihi ♥
- och så fick jag:
Ett twilight lakan och twilight kudde! :D
Tror det var allt, men det är säkert någon ynka till som jag glömt, som sagt. Jag är riktigt bortskämd! :P
hahah ♥ Vad fick ni i julklapp?



Kommentarer
Postat av: Sol

Hej!

Jag undrar om du kan berätta lite mer om rutinerna på BRS? Hur mycket går hästarna ute, har dom boxar, hur många lektioner / dag etc etc? Det vore toppensnällt då jag funderar på att börja rida där.

MVH / Sol.

2011-12-29 @ 00:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0