Dålig uppdatering :(

Hej alla glada, Isabelle här.
Jag vet att jag har vart jätte dålig på att uppdatera.. det är mest Lova som har skrivit och kämpat med bloggen. Men det var bara för att jag har haft sjukt mycket grejer att tänka på så jag har inte hunnit :(
Men nu är jag tillbaka och kommer uppdatera så mycket som möjligt ;)
Jag kan berätta vad som har hänt sen i lördags :)
Aa då på lördagen skulle jag ha sovit hos Ammii men jag fick jätte ont i huvudet så jag var tvungen att vara hemma :( Sen igår (söndag) gjorde jag typ inget speciellt men sen på kvällen sov jag hos Ammii och det var kul :D HAHA ! Vi snacka typ hela natten :p Och sen när jag väl hade somnat väckte Ammii mej och sa att hon inte kunde sova och sen typ 5 minuter senare somnade hon utan problem ... var hon tvungen att väcka mej för att säga det när hon faktiskt kunde sova ? :o för sen kunde inte jag sova :( men jag var snäll och lät henne sova vidare :p asså jag väckte inte henne som hon gjorde ;)
Aja sen idag har vi vart i gamla stan med klassen och typ alla i ikt laget. Det var inte så jätte kul men roligare än skolan iaf ;)
Aja nu ska jag äta sen ska jag till Lillan :)
Längtar tills på fredag, då åker jag till Grönö Gård :) ska hyra Bläsir som vanligt ;)
Vala, stallets nya häst som jag aldrig har träffat :)
Mammas häst Gigja :)
Bläsir min lilla prins :D 5 år :) <3
Villi som Vanja brukar hyra men på fredag ska inte Vanja med ... Villi är tyvärr till salu :(
Töök som Ella hyr men Ella ska inte heller med på fredag
Och sen har vi lilla Dropa :D

Kommentarer
Postat av: jenny & sara

Allt bra ?

2011-12-19 @ 16:49:30
URL: http://nilssonochablo.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Tack! :D:D

btw, känner du kelly? :)

2011-12-19 @ 18:14:36
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Anna-Klara

Sv: Nej han är portugis :)

2011-12-19 @ 18:36:01
URL: http://hallingstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Aha okej :)

2011-12-19 @ 21:59:24
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0