checkar film på datan med mig själv= Forever alone ;)

hej, sitter och kollar på en film som heter A walk to remember.
Den är sjukt bra och jag tipsar verkligen den om man vill mysa ner sig i soffan eller i sängen och bara kolla på film ♥
Jag har sätt den en gång förut men det var för 1 månad sen typ så kände för att se om den :)
aja, tror inte att jag bloggar mer ikväll men vi får se, annars så bloggar jag imorgon! herrå! :D ♥
Indigo ♥
P.S: som isabelle sa i något inlägg, förlåt om det blir lite tjatigt med dom här bilderna men
det är dom ända vi har på Indigo och Chappo. Men ni kommer troligtvis få fler bilder på Chappo imorgon eftersom jag tar med min systemkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0