Börkuk

Efter skolan ska jag till Börkur med Lova som hon skrev i förra inlägger :p
Men jag kallar han för Börkuk för det låter mycket rooligare :D
HAHA, jag har så dålig humor -_-
Men den kan faktiskt vara rolig ibland när man är med människor som har bra humor. För då behöver dom lite tråkig humor ibland oxå :p
HAHAH ni kanske inte fattar men jag kan säga såhär: det är bra med dålig humor ibland :D
Juste ja skrev i ett annat inlägg att jag skulle jobba med so på den här lektionen men jag kom på att min so bok är hemma så jag får jobba med svenska ist :) och det är mycket roligare :D
Men aja hejdå och ha två bra timmar för sen kommer ett till inlägg :D


Kommentarer
Postat av: Madeleine ♥

söt blogg! :)

2011-12-08 @ 12:58:23
URL: http://madelajnee.blogg.se/
Postat av: Julia Hill

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :)

2011-12-08 @ 13:11:20
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0