BLIR SÅ HIMLA SUR, men framför allt ledsen och besviken :(

hej... är VERKLIGEN inte på humör just nu men försöker blogga ändå. Jag gick in på min och isabelles mejl för några minuter sen och gissa vad man fick för mejl? Ett mejl från Helena, så klart blev jag jätteglad och ville öppna det på sekunden! Men när jag läste vad som stod ville jag bara typ bränna upp det :o hahah.
Det var ju några andra som hade provridit Chappo också. Och dom var äldre än oss och vägde mer m.m... Så dom hade fått bli medryttare! :o blir så himla sur. Men mest besviken. Och ledsen, hade sätt så fram emot att få träffa Indigo, jag hade till och med räknat dagarna till juldagen då han skulle komma. Men då blir det väl inget... Det som är värst är att hon valde dom före att jag ens hade fått visat vad jag går för och provridit! ÅH! Såna människor borde inte få finnas.
Men aja, vi får väl fortsätta leta.. isabelle hade hittat en annons om ett halvblod och en d-ponny. Dom hade också ridhus och sådant. Så då får vi väl hålla tummarna för att det fungerar!
Du kommer aldrig bli min... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0