Blev visst inte så då... :/

hej, ska inte sova hos Isabelle, för det hände en sak när hon var och köpte skor så då gick det inte att jag kom idag. Men dom kommer och hämtar mig imorgon så åker vi till Chappo och hälsar på honom. :)
LÄNGTAR SÅ HIMLA MYCKET ! Inte bara för att få se honom, utan att också få se stallet. Se hur man kör dit och sånt allt! jag är nästan mest glad över att dom har ett ridhus :D hahahahah. Men Börkur har aldrig haft ett ridhus där han står så det ska bli JÄKLIGT skönt med ett ridhus! Och att Indigo som jag kanske ska bli medryttare på ÄLSKAR att hoppa, jag med!! :D ♥
En sak som också är jäkligt skönt är att hon vill att vi ska rida ridlektioner en gång i månaden för en jätteduktig ridlärare, och jag tycker det är jätteroligt att göra det och att när jag gör det på Börkur så brukar det kosta
typ 700-900 kr och nu så kostar det bara 100 ? SÅ HIMLA BRA!
aja, men nu så ska jag väl hitta på något att göra. Hejdå!
haha, glad chey :3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0