Bilderna! :D

hej, nu tänkte jag lägga upp bilderna, tyvärr lägger jag inte ut alla. Dels för att det tar SJUKT lång tid att ladda upp dom på bloggen och det är jobbigt, dels för att några blev suddiga och inte bra. Men här kommer dom som blev bra i alla fall! :)
så himla söt! :D ♥
hahah, du är för söt Isabelle, löve ya! ;)
här ser man ridhuset på vänster sida och på högra sidan ser man stallet.
Chappo och Indigo står på lösdriften men den ser man inte på bilden.
Det var alla bilder som blev bra :) Förlåt för att dom är så ljusa och ganska så suddiga men aja.
Jag redigerade dom lite oxå...
COPYRIGHT BY Lova Ingen förutom Isabelle får ta bilderna.
tror jag bloggar mer senare. herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0