Asså shiiiiiiiiiiit :o

Man är ju inte bara lite taggad inför imorrn ...
Asså jag svär jag kommer inte kunna sova i natt :o
Men jag tänkte att jag skulle berätta vilka hästar jag har vart medryttare på genom åren :p
säger dom inte i ordning :p
Pixie, Pennie och Rasken som min pappa och min låssas mamma fixade till mej och Nathalie, Kodak halvblod Goldie Quater horse, Charlie Paint horse, Jock C ponny tror ja, Puh connemara, Lillan Halvblod/fullblod, Ambroso Arabiskt fullblod Chicco Tinker Rambolina varmblod aa sen Bläsir islandshäst som jag har på skol lov :)
Ja, som ni ser så har jag haft många och jag vill inte skryta med det för det är faktiskt jobbigt att hoppa mellan alla hästar hela tiden ... skulle hellre vilja ha det som Lova, en och samma häst i 5 år.
Men om Chappo är bra så ska jag satsa på många år med honom för jag kan aldrig växa ur honom för han är stor häst :) En Morganhäst dessutom :p Men om jag ska vara ärlig så har jag aldrig sett en Morganhäst i värkligheten, jag har bara läst om dom och dom verkar jätte söta och fina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0