2011

Snart är 2011 slut.
Ibörjan av året visste jag inte vad jag ville med livet. I mitten nånstans mellan maj och augusti hade jag många hemligheter. Mellan september och oktober förlorade jag många människor. Dom dog inte men jag lämnade dom. Det var såklart inte roligt men jag och DU kunde inte fortsätta så som vi gjorde. Så jag var tvungen. Jag ville att båda skulle få ett bättre liv utan bråk och tårar så det som jag gjorde var det ända JAG kunde göra. Och mellan november och december (nu) har livet rullat på.
Och sen mellan allt dethär har jag träffat många människor och fått många vänner :D
Sen hittade jag och Tess varann :p HAHA vi var vänner när vi var små och våra föräldrar var vänner. Sen tappa dom kontakten och då gjorde vi oxå det och sen nu i 7an går vi i samma klass :P HAHA
Så 2011 har vart ett bra och dåligt år men jag kommer ALDRIG glömma det !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0