-.-

Fått en ganska jobbig kommentar från någon som heter Mathilda, tror jag vet vem det är...
Svar: Hej Mathilda. Dom där hästarna var verkligen som en dröm. Så såklart att vi blir ledsna och sura. Det var inte jag som skrev jävla kärring, det var isabelle. Jag skulle aldrig skrivit så för jag är för feg. Men jag skulle gärna gjort det... Såklart att vi blir sura?! Vi blev helt kära i Chappo och så får man ett otrevligt mejl från henne efter några dagar där hon skrev att vi inte fått hästarna för vi klarade inte av han? + att jag inte fick rida på Indigo och visa hur jag red och sånt. Så tror att du borde tänka om. Hur fan man man inte bli sur och ledsen. Och om du hade varit jag eller isabelle och provridit där hade du känt EXAKT samma sak. Du var inte där så du vet inte hur det var och vad som hände. Kommentera inte saker som du inte vet vad det handlar om tack ;)
Och vi har ju inte liksom skrivit till helena, "Heeeeej Helena, titta på vår blogg!" varför skulle vi göra de? :O haha.
Ibland undrar man hur folk tänker...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men såklart jag förstår att ni blev sura. De tar fan tid att hitta sin dröm häst och dessutom få den. Och har inte ni båda redan en varsin medryttar häst? :O

2011-12-16 @ 18:02:44
Postat av: Anonym

Och sa jag att ni sa så? Nej tänk efter

2011-12-16 @ 18:03:48
Postat av: Mathilda

Vi har åkt till Göteborg för att kolla på häst, vi har fastnat för flera men dom har blivit sålda. Och ni behöver inte vara så otrevliga när jag inte menade att vara de.. Och ja de är jag Mathilda ni vet hon i 7 mm? Alla har olika kunskaper och alla är olika duktiga..

2011-12-16 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0